تیم شهید مرتضوی بر بام افتخار اولین دوره مسابقات والیبال بانوان جام منجی دهاقان ایستاد

والیبال

دهاقان- اولین دوره مسابقات والیبال بانوان جام منجی دهاقان در رده سنی ۱۸ سال به بالا با درخشش تیم شهید مرتضوی و قهرمانی این تیم به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری دهاقانیها این مسابقات که با همکاری ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و همچنین بسیج ورزشکاران شهرستان دهاقان برگزار شد، شور و نشاط خاصی را به سالن ورزشی حمزه (ع) دهاقان بخشید.

در این دوره از رقابت‌ها که در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه سال جاری برگزار شد، ۵ تیم بومی شهرستان دهاقان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم شهید مرتضوی به مربیگری خانم امین جعفری با ارائه بازی‌های درخشان و اقتدار بر بام افتخار این دوره از مسابقات ایستاد و مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

تیم شهرداری گلشن به مربیگری خانم اکبری و تیم تکنیک برتر به مربیگری خانم موسوی‌نیا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین تیم‌های رهپویان به مربیگری خانم عباسی و اتحاد به مربیگری خانم رحمانی به ترتیب عناوین چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

سرکار خانم غلامی، جعفری، واعظی، ممیز، بهرامیان، آزادی و امیری قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که مزین به یاد و نام و تصویر ۴۴ شهید ورزشکار شهرستان دهاقان بود، با حضور مسئولان از مقام‌آوران و شرکت‌کنندگان در این مسابقات تجلیل به عمل آمد.

برگزاری این دوره از مسابقات والیبال بانوان در دهاقان، نویدبخش رونق و توسعه این رشته ورزشی در بین بانوان این شهرستان و زمینه‌ساز کشف استعدادهای درخشان در این زمینه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *