انتصاب سرپرست اداره کل توسعه مدیریت و منابع واحد دهاقان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از واحد دهاقان، سیدحسن حجازی، رئیس واحد دهاقان، طی حکمی بابک سپهریان‌نسب را به سمت سرپرست اداره کل توسعه مدیریت و منابع این واحد دانشگاهی منصوب کرد.

در جلسه تکریم و معارفه، پس از تقدیر از زحمات اعظم محمودی در سمت مدیر کل توسعه مدیریت و منابع، حکم سرپرستی بابک سپهریان‌نسب به وی ابلاغ شد.

در این حکم آمده است:
جناب آقای دکتر بابک سپهریان‌نسب
سلام عليكم
احتراماً نظر به تعهد و تخصص جنابعالي و براساس مجوز شماره 398-14-401/م مورخ 15 / 08 / 1401 رئيس محترم دانشگاه آزاد اسلامي استان اصفهان، به موجب اين حكم به مدت سه ماه به ‌عنوان “سرپرست موقت اداره كل توسعه مديريت و منابع” اين واحد دانشگاهي منصوب مي‌شويد.
اميد است با توكل به خداوند سبحان و به كارگيري تمامي ظرفيت‌ها، در راستاي پيشرفت و تعالي دانشگاه و خدمت به جامعه دانشگاهيان موفق باشيد.
دکتر سیدحسن حجازی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان

شایان ذکر است بابک سپهریان‌نسب، دارای مدرک دکترای تخصصی زمین شناسی و استادیار پایه ۱۷ دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه است که ۱۲ مقاله ارائه شده در همایش‌های ملی، 2 مقاله در همایش‌های بین المللی، 3 مقاله چاپ شده در مجلات علمی پژوهشی، 7 مقاله بین المللی ISI، 4 طرح پژوهشی انجام شده، 6 عنوان کتاب علمی چاپ شده، مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه، عضویت در کمیته انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، دبیر هم اندیشی اساتید و عضویت در شورای آموزش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه را در کارنامه و سوابق کاری خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *