افتتاح رسمی مرکز مشاوره تخصصی امین و مرکز تحقیقات آسیب‌های اجتماعی واحد دهاقان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دهاقانیها، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی، امام جمعه شهر، سیدعلی سجادی، فرماندار، سرهنگ پاسدار اکبر یعقوبی، فرمانده ناحیه بسیج سپاه و جمعی از مسئولان شهر دهاقان، مرکز مشاوره امین و مرکز تحقیقات آسیب‌شناسی اجتماعی، وابسته به دانشگاه آزاد دهاقان راه اندازی و افتتاح گردید.

 این مراکز تخصصی که با همکاری صمیمانه و نزدیک مسئولان ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهر دهاقان به بهره‌برداری رسیدند، هدف‌گذاری خود را در راستای پاسخگویی به نیازهای شهروندان در حوزه سلامت روان و شناسایی و اولویت‌بندی آسیب‌های فرهنگی اجتماعی و… در سطح شهر دهاقان و حومه قرار داده است.

 در این مرکز کلیه مراحل مشاوره شامل انجام تست‌های روانشناسی، مشاوره روانشناختی، مشاوره خانواده، روابط بین افراد، مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج، مشاوره کارآفرینی، دین درمانی و… توسط افراد مجرب به متقاضیان ارائه خواهد شد.

 مرکز تخصصی تحقیقات آسیب های اجتماعی نیز به تحقیق در خصوص انواع آسیب‌های اجتماعی و علل و عوامل بروز آنها خواهد پرداخت. آسیب‌هایی که ناشی از نابسامانی‌ها و ناهنجاری‌های رفتاری موجود در یک جامعه به صورت فردی و یا اجتماعی رخ می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *