جستجو

پذیرش دانشجوی واحد دهاقان در مقطع کارشناسی ارشد گرایش داخلی جراحی دانشگاه تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دهاقانیها از واحد دهاقان، ارغوان نامداری دانشجوی رشته پرستاری واحد دهاقان سهمیه کارشناسی ارشد گرایش داخلی جراحی دانشگاه تهران را کسب کرد.

نامداری در گفتگوی اختصاصی خود با پایگاه خبری دهاقانیها گفت: از شهریور سال گذشته تمرکز بیشتری بر خواندن دروس رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد کردم و تا خرداد که زمان برگزاری آزمون بود، تمامی دروس را به اتمام رساندم و به آمادگی مطلوب دست پیدا کردم.

او ادامه داد: به طور میانگین روزانه ۴ تا ۶ ساعت برای مرور دروس کارشناسی ارشد زمان گذاشتم و دروس داخلی جراحی و زبان را در اولویت قرار دادم، چون ضریب این دو درس برای گرایش مورد علاقه من بیشتر بود، دروس را از منابع پیشنهادی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مورد مطالعه قرار دادم و درس زبان را هر روز مرور می‌کردم چون در رتبه بسیار تاثیرگذار بود.

نامداری در پایان چنین عنوان کرد: در خرداد ماه، در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت کردم و در مرحله اول، رتبه ۸ کل در گرایش روان و رتبه ۱۴ کل در گرایش داخلی جراحی و ویژه را کسب نمودم، پس از انتخاب رشته در اولویت اولم که گرایش داخل جراحی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران بود پذیرفته شدم و به خاطر کسب این موفقیت بسیار بسیار خوشحالم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *