جستجو

نشست نماینده منتخب شهرستان‌های شهرضا و دهاقان با جمعی از فرهیختگان دهاقانی

به گزارش خبرنگاار پایگاه خبری دهاقانیها از واحد دهاقان، حبیب قاسمی، نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در نشستی صمیمی با جمعی از فرهیختگان شهرستان دهاقان، با آنان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست پس از استماع سخنان تعدادی از فعالان اجتماعی شهر و بیان نظرات در خصوص مسائل کشور، استان و شهرستان، قاسمی ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که به فرموده مقام معظم رهبری، با احساس و درک دقیق از موقعیت زمانی کشور و مملکت، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند، گفت: همه ما ایرانیان به دلایلی که فردی و یا جمعی بر آن واقف بودیم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردیم و علاوه بر شرکت، عواملی محرک برای شرکت دیگر آحاد جامعه در انتخابات شدیم.

او ادامه داد: یکایک ملت عزیز ایران، حرکت‌هایی را برای مشارکت در انتخابات در این سطح رقم زدند و به فضل الهی فردی انتخاب شد که دارای پیشینه بسیار سالم، درست و آگاهانه‌ای بود که خدای متعال را از این حیث شاکریم که به همه ما کمک کرد تا علاوه بر اصل مشارکت در انتخابات، انتخاب فرد اصلح هم رقم بخورد.

قاسمی افزود: مجلس شورای اسلامی و همه نمایندگان به طور کامل پشت سر رئیس جمهور منتخب و دولت هستند و کمک خواهیم کرد وزرای پیشنهادی ابتدا در کمیته‌های تخصصی و سپس در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار بگیرند.

نماینده شهرستان‌های شهرضا و دهاقان با اشاره به اصول حکمرانی اسلامی عنوان کرد: به لطف خداوند آینده کشور را روشن می‌بینیم، ما بر اساس سوگندی که یاد کردیم آنچه را که به مصلحت نظام است بدون نگاه گرایشی و سیاسی به پیش خواهیم برد. امروزه حکمرانی اسلامی و جهانی بر اساس مشارکت مردمی است، مردم به ما اعتماد کردند و و رای آن‌ها به رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، اعتبار داده است.

انجام بهتر امور، در سایه نظارت و مطالبه عمومی شکل می‌گیرد

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان لزوم نظارت عمومی بر عملکرد همه مدیران اجرایی خاطرنشان کرد: امروز اینجانب در خدمت برادران و خواهران هستم، در راستای وفاق و همدلی، هرجا خلف وعده‌ای از اینجانب و دیگران سر زد باید به من و دیگر مدیران اجرایی تذکر داده شود. انجام بهتر امور، در سایه نظارت و مطالبه عمومی شکل می‌گیرد.

همیشه به دنبال وحدت، همدلی و همگرایی بوده و هستم چون این‌ها منجر به هم‌افزایی خواهد شد، با تفرقه و تفرقه‌افکنی مقابله خواهیم کرد.

وکیل مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم استفاده از مدیران شایسته اظهار داشت: در بحث مدیریت باید شایسته سالاری و استفاده از افراد شایسته اولویت همه کشور باشد، این‌که یک مدیر در یک طرف میز، فقط و فقط گزارش کار بدهد و آن طرف میز، مردم در مضیقه باشند، چنین مدیری در دایره فکری و عملی کشور ما جایی ندارد.

قاسمی در ادامه بیانات خود افزود: برای پیشبرد اهداف کلان شهر و استان، مشارکت و همدلی واقعی نیاز است و در همین راستا بر اساس اعتقادات خود، باید اختلاف سلایق را کنار گذاشته و از افراد شایسته برای انجام امور مدد بجوییم، آنها را انتخاب می‌کنیم، کنارشان هستیم، به آن‌ها کمک می‌کنیم و از آنان مطالبه می‌نماییم تا به مطلوب خود دست یابیم. همگی ما باید به سلایق مخالف سلیقه خود، احترام بگذاریم و برای پیشرفت کشور کمک کنیم تا قوای سه گانه نیز تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم و جامعه انجام دهند.

نماینده شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در پایان با گریز به بخشی از برنامه‌های خود تصریح کرد: دغدغه مردم و مشکلات آنان، دغدغه اصلی و اول من در برنامه‌هایم است از تمامی ظرفیت‌ها، سلایق و افکار برای حل مشکلات استفاده می‌کنم. همگی به من کمک کنید تا خادم خوبی برای شما و دیگر شهروندان شهرهای شهرضا و دهاقان باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *