جستجو

جذب 250 سواد آموز در شهرستان دهاقان

به گزارش پایگاه خبری دهاقانی‌ها، رحیم صالحی کارشناس  نهضت سواد آموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دهاقان به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی اظهار داشت:اولین کلمه و نخستین فرمان آخرین کتاب آسمانی، امر به خواندن است، چنین کتابی و چنان آیینی، مسلمانی را که نخواند و ننویسد، سرزنش می کند.

 

وی با تیریک هفته سواد آموزی به فعالان این عرصه گفت: سواد آموزی به توفیق فرمان امام خمینی (ره) از یک حرکت محدود فرهنگی، به نهضتی فراگیر تبدیل شد و از آن پس در شمار مقدس ترین آرمانهای انقلاب اسلامی در آمد.به حتم، چنین آرمان مقدسی، شایستگی آن را دارد که در کنار مهم ترین اهداف و برنامه های معجزه قرن، یعنی انقلاب شکوهمند اسلامی بنشیند و سطری طلایی در کارنامه نهضت اسلامی در جهان معاصر باشد.

 

صالحی گفت:هفته سواد آموزی فرصتی ارزشمند است تا با گرامیداشت این نهضت بزرگ، اقدام های لازم و مکمل در راستای افزایش باسوادی جامعه که یکی از شاخص های مهم توسعه فرهنگی و انسانی است، انجام شود.

 

وی گفت:در سال جاری تعداد 250 نفر سواد آموز جدید جذب نهضت سواد آموزی شده اند، وی افزود تعداد 14 آموزش دهنده در این منطقه مشغول آموزش هستند.صالحی بیان داشت :میانگین سنی سواد آموزان این منطقه بین10 تا 60 سال می باشند.

 

کارشناس مسئول نهضت سواد آموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دهاقان از عقد قرار داد برون سپار نهضت با دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان خبر داد و اظهار داشت:دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان به عنوان طرف قرارداد کلیه امور مربوط به آموزش دهندگان و سواد آموزان این منطقه را بر عهده گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *