جستجو

دكتر سید علی اصغر میرباقری‌فرد، به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز و در بیست و نهمین دوره آئین معرفی و تجلیل از اعضای هیأت علمی و دانشجویان نمونه کشوری که با حضور رئیس‌‌جمهور در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، از ۳۶ عضو هیأت علمی و ۱۸ دانشجوی نمونه کشوری در رشته‌های مختلف تحصیلی تجلیل شد که سه نفر از این اساتید عضو هیأت علمی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی بودند.

سید علی اصغر میرباقری‌فرد استاد تمام رشته زبان و ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان دانش‌آموخته دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران در این مراسم به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

جریان سازی علمی در حوزه ادبیات عرفانی درکشور، اشتغال آفرینی برای دانش آموختگان مقاطع مختلف رشته زبان و ادبیات فارسی و سیاست گذاری و ارائه راهکارهای عملیاتی با استفاده از ادبیات عرفانی و عرفان اصیل اسلامی برای حل مشکلات جامعه از جمله اقدامات وی به شمار می‌آید.

میرباقری‌فرد استاد برجسته و دانشمند زبان و ادبیات فارسی دانشگاه اصفهان، پیش از این نیز در سال ۱۳۹۹ به عنوان «چهره ماندگار علوم انسانی کشور در زمینه زبان، زبان‌شناسی و ادبیات» انتخاب شده بود.

مصحح برگزیده متون عرفانی مراسم بزرگداشت حامیان نسخ خطی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۸۰، استاد برگزیده دومین دوره جایزه سال دکتر محمد معین در سال ۱۳۸۹، مقاله برتر در همایش حامیان نسخ خطی کتابخانه و مرکز اسناد کتابخانه ملی ایران ۱۳۹۴، نشان ویژه عطارپژوهی بزرگداشت عطار نیشابوری سال ۱۳۹۶،چهره ماندگار زبان، زبانشناسی و ادبیات در سال۱۳۹۹ ، بخشی دیگر از کارنامه علمی این استاد است.

محمد اسماعیل همدانی گلشن استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان و رحمت‌الله هوشمند استاد تمام گروه مهندسی برق دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اصفهان نیز از دیگر اساتیدی بودند كه مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس جمهور در این مراسم از ۳۶ استاد نمونه دانشگاه و ۱۸ دانشجوی نمونه دانشگاه‌های کشور، تجلیل و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *