جستجو

جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان دهاقان به ریاست فرماندار برگزار شد

دهاقان – ۶ تیرماه ۱۴۰۵

جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان دهاقان به ریاست حسن جعفری هرندی، فرماندار شهرستان دهاقان و با حضور بخشدار مرکزی شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.

در این نشست، مسائل و موضوعات حوزه حمل‌ونقل، ایمنی راه‌ها و ساماندهی ترافیکی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

مهم‌ترین مصوبات این جلسه عبارت بود از:

پیگیری تأمین قیر و اجرای روکش آسفالت محورهای مواصلاتی و جاده‌های شهرستان به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان؛

هماهنگی جهت اجرای فاز نخست طرح ساماندهی ترافیکی ورودی ضلع شرقی شهر دهاقان از سمت شهرضا، حدفاصل روستای محمودآباد تا میدان امام (ره) شهر دهاقان؛

هماهنگی برای آغاز عملیات اصلاح هندسی میدان امام (ره) شهر دهاقان با هدف روان‌سازی عبور و مرور و کاهش مشکلات ترافیکی؛

هماهنگی و برنامه‌ریزی برای تشکیل جلسات و اجرای طرح صدور گواهینامه آسان موتورسیکلت در سطح شهرستان.

فرماندار شهرستان دهاقان در این جلسه بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها، ساماندهی ترافیک شهری و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان تأکید کرد و خواستار پیگیری مستمر و اجرای دقیق مصوبات شورا شد.

دیدگاهتان را بنویسید