جستجو

سرپرست واحد دهاقان: درآمدزایی در واحدهای دانشگاهی، یک باید و اجباری برای ماندن است

به گزارش پایگاه خبری دهاقانیها از واحد دهاقان، در مراسمی که با حضور اعضای هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی برگزار شد، استاد منتخب علمی و فرهنگی این واحد دانشگاهی معرفی و مورد تقدیر واقع شدند.

در این مراسم پیمان داوری، سرپرست واحد دهاقان گفت: هر کدام از اعضای هیئت علمی واحد دهاقان دارای ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانایی‌هایی هستند که با هم و در کنار هم برنامه‌های مفصلی برای استفاده از این ظرفیت‌ها داریم. علاوه بر ظرفیت‌های خاص و تخصصی، برخورداری از حسن‌خلق خصیصه‌ای است خاص اعضای هیئت علمی واحد دهاقان که آن‌ها را از دیگران متمایز می‌کند.

سرپرست واحد دهاقان افزود: در این مدت اندک، جمعی از اعضای هیئت علمی، طرح‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی را برای انجام، پیشنهاد دادند که به لطف خداوند این برنامه‌ها را کلید زده و در دستور کار قرار می‌دهیم تا نتایج قابل قبولی نصیب واحد گردد. زمان متعلق به طرح‌هایی است که ضمانت اجرایی و عملی شدن دارند.

داوری در ادامه با اشاره به وضعیت دانشگاه در شهرستان بیان کرد: این دانشگاه و وضعیت آن دغدغه همه ماست و همگی به این دانشگاه عشق می‌ورزیم، واحد دهاقان ظرفیت بسیار بالایی برای مطرح شدن در استان و کشور دارد. تمامی تلاش خود را معطوف به درآمدزایی در حوزه دانش‌بنیان می‌کنیم چرا که معتقدیم درآمدزایی امروزه در واحدهای دانشگاهی یک باید و اجباری برای ماندن است.

سرپرست دهاقان ضمن بیان نمونه‌هایی از طرح‌های درآمدزای واحد تصریح کرد: برای درآمدزایی به منابع نیاز داریم، منابعی همچون منابع مالی و منابع انسانی، در این واحد دانشگاهی منابع انسانی بسیار خوبی داریم که حدود نیمی از آن فعال است، منابع سرمایه‌ای خوبی نیز در اختیار داریم که سرمایه‌گذار را متقاعد به سرمایه‌گذاری در واحد می‌کند. با فعال کردن تمامی منابع انسانی و بهره‌برداری از قابلیت‌های واحد، می‌توانیم علاوه بر بهره‌مندی دانشگاه، نیروهای واحد را نیز از این فعالیت‌ها منتفع نماییم. طرح‌های بسیار خوبی برای انجام در دست بررسی و عملیاتی شدن داریم که می توانند واحد و شهرستان را متحول نمایند، با توکل به خداوند و کمک کارکنان و اعضای هیئت علمی، در آینده نه چندان دور، از واحد دهاقان بیش از پیش اخبار مطلوب خواهیم شنید.

در پایان این نشست از اسماعیل باقری به عنوان استاد منتخب علمی و از سعید آقاسی به عنوان استاد منتخب فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *