‍ برگزاری شور عاطفه ها در شهرستان دهاقان در آستانه ماه مهر

کمیته امداد دهاقان

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان دهاقان گفت: در آستانه ماه مهر و بمنظور کمک به دانش آموزان نیازمند شور عاطفه ها امسال همزمان با سراسر کشور در شهرستان دهاقان برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری دهاقانیها؛ عبدالرزاق میرزایی ، با اشاره به شعار شور عاطفه ها با عنوان «همه با هم مشق محبت بنویسیم» اظهارداشت: کمیته امداد و مراکز نیکوکاری واقع در سطح شهرستان آماده دریافت کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند هستند.

وی با بیان اینکه شور عاطفه ها از ۱۵ شهریور ماه آغاز و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد، افزود: مردم نیکوکار می توانند در تهیه لوازم التحریر، پوشاک ،کفش و وجه کتاب دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

این پویش با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان دهاقان تصریح کرد: زنگ شور عاطفه ها در روز دوشنبه ۱۱ مهرماه در مدارس طنین انداز می شود و همچنین در روز دوشنبه مورخه ۳۱ شهریور پایگاه های کمیته امداد در میادین شهرو مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان و جمعه مورخه یکم مهرماه میعاد گاه نمازجمعه برپا می شود.

کمیته امداد دهاقان
میرزایی با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار با امداد حضرت امام در راستای کمک به نیازمندان گفت: مردم نوعدوست می توانند کمک های خود را از طریق تلفن همراه با شماره گیری # ۳۱۳* ۱ * ۸۸۷۷ * و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۵۲۶
پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *