یادواره شهدای شهر گلشن برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری دهاقانی‌ها، سردار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر 14 امام حسين(ع) استان اصفهان در یادواره شهدای شهر گلشن ضمن گرامی‌داشت دهه بصیرت و مقاومت با بيان اين‌كه انقلاب اسلامي ايران با تلاش و مجاهدت افراد زيادي به پيروزي رسيد اظهار داشت: از انقلاب تا كنون شهداي بسياري را تقديم نظام و انقلاب كرده‌ايم، سالانه حدود 300 شهيد براي دفاع از مرزها و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران داريم.

وي افزود: در وقايع اخير همه بسيج شدند تا نظام و انقلاب را به زمين بزنند،گروهك‌هاي زيادي در اطراف مرزها قصد خرابكاري داشتند كه با مجاهدت دستگاه‌هاي نظامي و انتظامي به خواسته خود نرسيدند.

هاشمي‌پور به اشاره به عدم آگاهي قشر نوجوان در تشخيص درست وقايع و اتفاقات اخير بيان كرد: متأسفانه به خاطر بي‌توجهي دولت‌مردان 8 سال گذشته دانش‌آموزان ما بصيرت و آگاهي لازم را براي درك و فهم مسائل نداشتند، رها كردن موضوعات فرهنگي و تربيتي در مدارس جنايت بزرگي بود كه در دولت گذشته اتفاق افتاد.

 

فرمانده لشکر 14 امام حسين(ع) استان اصفهان با بيان اين‌كه انقلاب اسلامي ايران به رهبري افرادي خدايي مثل امام خميني(ره) شكل گرفت افزود: كساني قصد داشتند در ماه‌هاي اخير در كشور انقلاب كنند كه هنرشان مصرف مشروبات الكلي و مصرف مواد مخدر بود.

وي تأكيد كرد: اگر امر به معروف نباشد جامعه در واقع مي‌ميرد،همه بايد نسبت به انجام اين واجب الهي اهتمام داشته باشيم.

هاشمي‌پور در ادامه با بيان اين‌كه عده‌اي قصد داشتند وجهه حجاب را در جامعه بد جلوه دهند گفت: حجاب موضوعي ديني است و بيشتر شهدايي كه ما تا كنون تقديم كرده‌ايم بر امر حفظ حجاب تأكيد كرده‌اند، در واقع آزادي محض را زنان ما دارند و اين سخن را آمار آسيب‌هاي اجتماعي در كشورهايي كه مدعي آزادي زنان هستند به خوبي تأييد مي‌كند.

فرمانده لشکر 14 امام حسين(ع) استان اصفهان با اشاره به آسيب‌هاي فضاي مجازي براي دانش‌آموزان و دانشجويان تصريح كرد: خوراكي كه در فضاي مجازي در اختيار جوانان و نوجوانان ما قرار مي‌گيرد صحيح نيست و افكار آن‌ها را تغيير مي‌دهد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به شهادت سپهبد سليماني و ضربه به پايگاه عين‌الاسد توسط ايران اشاره كرد و گفت: هيچ كشوري به صورت رسمي جرئت شليك يك تير به پايگاه‌هاي آمريكايي را ندارد اما ايران به صورت رسمي پايگاه آن‌ها را مورد هدف قرار داد و اين را با اقتدار اعلام كرد.

هاشمي‌پور بيان كرد: در هفته‌هاي اخير يك فردي را به عنوان رئيس جمهور معرفي كردند كه 18 هزار نفر از مردم ما را ترور كرد و در جنگ تحميلي با صدام جنايت‌كار همكاري داشت، بايد آگاه باشيم كه چه كساني براي ما دلسوز هستند.

فرمانده لشگر 14 امام حسين(ع) استان اصفهان با اشاره به اقدامات گروه‌هاي تجزيه طلب در كنار مرزهاي كشور گفت: سپاه پاسداران مقتدرانه مقابل اين گروهك‌ها ايستاد و اجازه نداد ذره‌اي از اهدافشان را عملي كننند.

وي با بيان اين‌كه دشمنان براي ضربه زدن به نظام و انقلاب هزينه‌هاي زيادي انجام مي‌دهند گفت: غول رسانه‌ای دشمن بر علیه اقدامات امید آفرین کشور ما است و هر ساله بودجه مصوبی را برای ایجاد نا امیدی و ضربه به نظام جمهوری اسلامی دارند.

هاشمی‌پور با تأکید بر این‌كه مسؤولين بايد به صورت جدي براي حل مشكلات موجود در كشور كار كنند گفت: حركت دولت‌مردان بايد بر مبناي ايجاد اميد در بين جامعه باشد،توقف كردن در مسير پيشرفت نظام اصلا نبايد اتفاق بيفتد.

فرمانده لشگر 14 امام حسين(ع) استان اصفهان با بيان اين‌که بعضی از علما در وقایع اخیر ساکت ماندند گفت: در این ایام شاهد این بودیم که چادر از زن محجبه ما کشیدند ولی متأسفانه بعضی علما موضعی نگرفتند، دم نزدن و سکوت در برابر این اقدامات خیانتی جبران ناشدنی است.

وی با تأکید بر این‌که مسیر ما مسیر ولایت است افزود: ما باید پیرو امر ولایت فقیه باشیم و طبق دستورات دین اسلام و ولایت فقیه عمل کنیم، ما هرجا بر توان داخلی خودمان تکیه کردیم موفق بودیم پس باید در این زمینه بیشتر توجه داشته باشیم.

هاشمی‌پور در پایان خاطر نشان کرد: بصیرت افزایی و روشنگری برای جوانان و نوجوانان وظیفه همه ما است و نباید اجازه دهیم دیگران برای آن‌ها خوراک فکری نادرست تحمیل کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *