جستجو

افتتاح و کلنگ زنی ده پروژه در شهرستان دهاقان

به گزارش پایگاه خبری دهاقانیها، همزمان با هفته دولت، با حضور معاون عمرانی استانداری اصفهان در شهرستان دهاقان، ده پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح فاز نخست پروژه بلوار خلیج فارس و خیابان شورا توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر دهاقان، با زیرسازی ۹۰ هزار متر مربع مساحت، هشت هزار متر مربع دیوار سنگی و ۲۳ هزار متر مربع روکش آسفالت افتتاح شد.

همزمان پروژه لکه گیری هندسی، درزگیری و روکش آسفالت در منطقه گردشگری آستانه دهاقان به متراژ ۶ هزار مترمربع توسط اداره راهداری شهرستان نیز که یکی از نیازهای جاده های شهرستان دهاقان بود امروز افتتاح شد.

از دیگر پروژه‌های افتتاح شده باید به پروژه های گلخانه سبزی و صیفی هیدروپونیک در روستای همگین توسط جهاد کشاورزی با سرمایه گذاری بخش خصوص با ۳۵۷ هزار متر مربع سطح زیر کشت و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان و همچنین یک واحد تولید بوقلمون گوشتی با ظرفیت ۶ هزار قطعه در روستای همگین اشاره کرد.

کلنگ زنی پروژه گلخانه شرکت تعاونی دهیاری‌های شهرستان دهاقان در حد فاصل روستاهای دزج و همگین به مساحت ١٢ هزار مترمربع و همچنین کلنگ زنی پروژه فاضلاب مسکن مهر دهاقان نیز که قرار است با همکاری شهرداری، اداره آب و فاضلاب و راه و شهرسازی شهرستان دهاقان انجام شود، امروز توسط مهران زینلیان، معاون عمرانی استانداری اصفهان نیز زمین زده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *