جستجو

کسب رتبه سوم واحد دهاقان در ثبت‌نام متقاضیان دستیار آموزشی و پژوهشی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دهاقانیها، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان پس از واحدهای خوراسگان و نجف‌آباد، با ثبت‌نام ۱۷۱ نفر از دانشجویان دکترا، موفق به کسب رتبه سوم در ثبت نام متقاضیان دستیار آموزشی و پژوهشی در استان اصفهان شد.

جواد طیاری، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد دهاقان ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای اجرایی نمودن بخشنامه دستیار آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی، باشگاه پژوهشگران جوان این واحد دانشگاهی، همزمان با دیگر نقاط کشور، اقدام به ثبت‌نام از متقاضیان دستیاری نمود. پس از پایان مهلت ثبت‌نام در این طرح، که تا اواسط تیرماه به طول انجامید، واحد دهاقان با ثبت نام از ۱۷۱ نفر دانشجوی مقطع دکترا، بعد از واحدهای خوراسگان و نجف‌آباد، سومین واحد در ثبت‌نام متقاضیان دستیاری، لقب گرفت.

رئیس باشگاه پژوهشگران واحد دهاقان ادامه داد: پس از ثبت‌نام، لیست متقاضیان برای ادامه کار و بررسی و انجام روند سازمانی و اداری به معاونت‌های ذیربط ارجاع شد که متقاضیان ثبت‌نامی در گروه اصلی علوم انسانی، مدیریت و زبان هستند.

طیاری در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به ضرورت اجرای طرح دستیار آموزشی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ارتقای کیفیت فعالیت پژوهش و فناوری و لزوم انجام تحقیقات کاربردی و اجرای پژوهش‌های تقاضامحور و با همکاری دانشجویان مستعد، فعال، نخبه و پژوهشگر به منظور بالا بردن کیفیت آموزش، پژوهش و انجام سایر خدمات تخصصی در دانشگاه صورت می‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *