کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد

کریستیانو رونالدو پلیر پرتغالی تیم یوونتوس روز گذشته با قراردادی دوساله ایتالیا را ترک کرد تا بار دیگر در جمع شیاطین سرخ لندن شود. باید منتظر ماند و تماشا کرد تا با خرید این ستاره بی فروغ بار دیگر تیم شیاطین سرخ می‌تواند قهرمان لیگ برتر جزیره شود یا روند ناکامی های این تیم پس از پایان همکاری با سر آلکس فرگوسن نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

.

منچستر پایانی برای کریستین رونالدو خواهد بود؟

بازیکنی که پنج بار صاحب توپ طلا شده هنوز هم لقب

بهترین بازیکن جهان را به دنبال خود می‌کشد. اما کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو متولد پنجم فوریه 1985 می‌باشد. یعنی در حالی به منچستر می‌رود که 36 سال سن دارد و با توجه به پیشینه بازیکنان بزرگ جهان چیزی از فعالیت حرفه ای رونالدو باقی نمانده است. ستاره ای که با بازی های درخشانش در جام جهانی برای پرتغال و بازی برای منچستر یونایتد در دوران رهبری سر آلکس فرگوسن روی زبان ها افتاد و معروف شد، باری دیگر به این تیم بازگشته. این احتمال را میتوان در نظر داشت و می‌توان اینگونه برداشت کرد که رونالدو برای پایان فوتبال خود و آویزان کردن کفش هایش به منچستر آمده است.

.

قهرمانی به دنبال کریستیانو رونالدو می آید؟

این مهاجم پر قدرت پرتغالی که پس از قهرمان شدن در لیگ قهرمانان اروپا با منچستر یونایتد به تیم کهکشانی رئال مادرید پیوست سال‌ها در این تیم به عناوین و افتخارات گوناگون دست یافت. سپس به یوونتوس در ایتالیا رفت. پس از سالها تیم ایتالیایی نیز به عنوان قهرمانی در سری‌آ با این کریستیانو رونالدو دست یافت. اکنون با حضور مجدد رونالدو در جمع سورخپوشان منچستر امید‌ها برای بازگشت به دوران طلایی و آن افتخارات به دل هواداران این تیم در سراسر دنیا بازگشته است.

 

 

موقعیت جدید روناللدو در منچستر

رونالدو درحالی به منچستر آمده که پیراهن قبلیش یعنی شماره 7 را ادینسون کاوانی بر تن می‌کند و رونالدو باید از بین شماره های دوازده، پانزده، بیست و چهار، سی، سی و یک، سی و سه و سی و پنج و 28 یکی را انتخاب کند که احتمالا 28 که پیراهن اول رونالدو در لیسبون بوده را بر تن او خواهیم دید. با توجه به فیفادی و حضور احتمالی رونالدو در پرتغال بنظر می‌رسد که اولین بازی رونالدو در منچستریونایتد به تاریخ یازدهم سپتامبر مقابل تیم نیوکاسل در ورزشگاه اولدترافورد در شهر منچستر خواهد بود.

 رقیبی برای محمد صلاح

در فصل گذشته لیگ جزیره محمد صلاح با 13 گل زده آقای لیگ برتر شد. اما با وجود سه بازی انجام شده و حضور رونالدو در پنجمین بازی لیگ برتر باز هم انتظار می‌رود آقای گل فوتبال جهان با حضور خود در جزیره بازهم به این عنوان دست یابد که از این حیث رقابت جذاب و دیدنی ای بین دو مهاجم لیورپول و منچستر را شاهد خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *