پروژه‌های عمرانی و خدماتی در دهاقان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش پایگاه خبری دهاقانی‌ها،مصطفی خضری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و خدماتی و صنعتی شهرستان دهاقان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان این‌که امروزه امنیتی را که داریم مدیون مجاهدت شهدا و تلاش‌گران نظم و امنیت است، گفت: خدمت‌گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند تا بهترین خدمات و امکانات در سطح کشور به مردم ارائه شود.

وی  با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های  مختلف ادامه داد:  قبل از انقلاب اسلامی ما خیلی از امکانات و زیرساخت‌های امروزی را نداشتیم ولی امروزه به لطف خداوند متعال ، تلاش مسؤولین و همراهی بسیار خوب مردم ، امکانات و خدمات بسیار خوبی تا سطح روستاها  فراهم شده است؛ برای مثال در سال ۵۷ ،   ۲ هزار مشترک گاز در استان داشته‌ایم که امروزه این مقدار به 2 میلیون مشترک رسیده است.

خضری  بیان کرد : مشکلات در حوزه اقتصادی داریم ، مسؤولین در تلاش هستند تا مشکلات موجود را کاهش دهند و در نهایت حل کنند، مشکلاتی که در حوزه خودرو داریم به خاطر بودن تفکر غیر انقلابی بوده است،فرمول‌های لیبرالی اجازه رشد و پیشرفت در کشور را نمی‌دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان  تصریح کرد: امروز کشور ما در جایگاهی قرار گرفته است که دشمنان از این‌که محصولات حوزه دفاعی ما به  بعضی کشورها فروخته می‌شود،  ترس زیادی دارند و دائم از ما می‌خواهند این اقدام را متوقف کنیم.

وی همچنین با بیان این‌که مسؤولین  حتما باید در راستای حل مشکلات مربوط به حوزه وظایف خود تلاش جدی کنند گفت: مردم وقتی تلاش واقعی مسؤولین را در جهت پیگیری مشکلات خود ،احساس کنند همراهی های لازم را  جهت تسریع در انجام امور خواهند داشت؛ در شهرستان دهاقان شاهد تلاش مجاهدانه و جهادی فرماندار شهرستان و دستگاه‌های اجرایی هستیم.

خضری در ادامه با اشاره به  پروژه جهش مسکن در شهرستان دهاقان  گفت:  علاوه بر متقاضیان مسکن ملی که در این پروژه قرار خواهند گرفت؛ مسکن ایثارگران، محرومان و همچنین افرادی که منازل آن‌ها بر روی قنوات موجود در شهر دهاقان واقع شده است، نیز در  همین پروژه تعریف شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان  با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه مزرعه خورشیدی سه مگاواتی در این شهرستان گفت: در دهه فجر امسال  تعداد قابل توجهی پروژه در حوزه احداث نیروگاه خورشیدی  به بهره‌برداری رسیده و یا کلنگ‌زنی شده است؛ متأسفانه به دلیل بی تدبیری مسؤولین دولت گذشته ، شاهد خاموشی‌های زیادی در صنایع و مشترکان خانگی بوده‌ایم که این اصلا در شأن مردم ما نیست و امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

دشمن در صدد ایجاد اخلال در مسیر پیشرفت کشور است
علی جمشیدیان، فرماندار شهرستان دهاقان نیز در این آیین ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر بیان کرد:  ۴۴ سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ما امروزه شاهد دستاوردهای خوبی در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی ادامه داد: دشمنان  بعد از انقلاب تا کنون دائم در حال تلاش برای متوقف کردن مسیر رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی بوده‌اند و در راستای ضربه زدن به کشور ما تمامی ظرفیت‌های خود را به کار گرفته‌اند؛ به لطف خدا و همراهی بسیار خوب مردم و همچنین تلاش دلسوزان  این نظام، دشمن تا کنون نا کام مانده است و کشور با اقتدار مسیر پیشرفت خود را در عرصه‌های مختلف می‌پیماید.

جمشیدیان  ضمن تقدیر از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به جهت مساعدت و پیگیری در  تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی بیان کرد:  تعدادی از پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسد؛ سال‌ها راکد بوده‌اند که با تلاش و پیگیری که انجام شد، مشکلات موجود حل  شد.

فرماندار شهرستان دهاقان  گفت:  به همت بخشداری شهرستان، 4 دستگاه وانت پادرا برای روستاهای دزج،همگین،پوده و قمبوان، یک دستگاه مزدا برای شرکت تعاونی دهیاری‌ها، یک دستگاه مینی‌بوس برای روستای قمیشلو و یک دستگاه تراکتور برای دهیاری همگین خریداری و برای استفاده در روستاها تحویل شد، در روستای دزج نیز  علی‌رغم  این‌که استعدادهای ورزشی بسیار خوبی را  دارد ولی فاقد هرگونه امکانات و زیرساخت‌های ورزشی بود، یک سالن ورزشی که از سال ۹۸   در حال ساخت بود ،  به بهره‌برداری  می‌رسد.

وی با اشاره به  تولیدات محصولات گلخانه‌ای در این شهرستان و کسب رتبه برتر از نظر کمی و کیفی در استان اصفهان گفت: امروز یک واحد سورتینگ محصولات گلخانه‌ای که کاملا با مشارکت بخش خصوصی احداث شده، به بهره‌برداری می‌رسد، در حال حاضر ۱۶ واحد سورتینگ محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای در شهرستان دهاقان در حال فعالیت است.

جمشیدیان  همچنین ضمن قدردانی از فعالیت  واحد‌های صنعتی  مستقر در شهرستان تصریح کرد: امروزه واحد‌های تولیدی و صنعتی  در حال جهاد  در حوزه اقتصادی هستند؛ کشور در حال حاضر نیازمند حماسه‌آفرینی در حوزه  اقتصادی است؛ دولت سیزدهم در عمل اثبات کرده است که  حمایت لازم را از واحد‌های تولیدی و صنعتی خواهد داشت، واحدهایی که نیاز به حمایت مالی دارند می‌توانند از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به اصفهان، تسهیلاتی را دریافت کنند.

گفتنی است  امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان و جمعی از مسؤولین استانی و شهرستانی، رونمایی از طرح تفصیلی شهر دهاقان، تحویل ماشین‌آلات دهیاری‌ها،افتتاح منبع ذخیره آب شهرداری دهاقان، افتتاح خیابان بهاران شهر دهاقان،افتتاح مجتمع خدمات رفاهی، افتتاح واحد سورتینگ محصولات کشاورزی، افتتاح کارگاه سوله‌سازان زاینده‌رود،افتتاح سالن ورزشی روستای دزج، افتتاح گلخانه سبزی و صیفی  و همچنین کلنگ‌زنی پروژه جهش مسکن و پروژه  مزرعه خورشیدی ۳ مگاواتی  انجام شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *