نقش‌آفرینی دانشجویان و جوانان در عرصه‌های جامعه، به برکت انقلاب و خون شهدا میسر شده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دهاقانیها از واحد دهاقان، حجت‌الاسلام حسن عارضی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان به صورت حضوری و با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جمع دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی سال جدید تحصیلی و نیز به صورت برخط در جمع دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ورودی سال 1400 واحد دهاقان حضور یافت.  
عارضی در این دیدارها با بیان تفاوت‌های دانشگاه با دیگر مقاطع تحصیلی گفت: دانشگاه نسبت به فضاهای آموزشی ماقبل خود، محیطی متفاوت دارد. در این فضا، نقش جوانان پررنگ‌تر و ملموس‌تر از قبل است. نقش دانشجو بعد از ورود به دانشگاه، فراتر از یک دانش‌آموز است، اینجاست که شما، نقش دانشجو را به خود گرفتید و نام دانشجو و مؤذن جامعه برازنده شماست. 
وی افزود: اکنون زمانی است که باید به دنبال اثبات هر چه بیشتر این نقش و دیده شدن بهتر آن باشید، از این مقطع به بعد است که شما باید در تصمیم سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های خانوادگی، اجتماعی و کشوری حضوری چشمگیرتر و مشهودتر داشته باشید. از این زمان به بعد است که نقش شما از نقش شنوندگی صرف به گوینده بودن تبدیل خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *