مرشد جوان دهاقانی مقام دوم کشور را کسب کرد

محمد هاشمیون

به گزارش پایگاه خبری دهاقانیها، محمد هاشمیون مرشد جوان دهاقانی حاضر در تیم استان که به عنوان سرپرست و مرشد تیم به مسابقات مرشدی کشوری در مشهد مقدس اعزام شده بود موفق به کسب مقام دوم این مسابقات شد.

مسابقات کشوری مرشدی از روز جمعه مورخ ۵ اسفندماه به مدت ۲ روز در تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد.

این مسابقات در سه رده سنی ۱۲ تا ۱۷ ، ۱۸ تا ۲۵ و ۲۶ تا ۴۰ سال با حضور ۱۰۰ ورزشکار از ۳۱ استان از روز جمعه مورخ ۵ اسفندماه به مدت دو روز در محل سالن باستانی آستان قدس رضوی با حضور سردار باران چشمه رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و نیز پهلوان احمد میرزاپور صاحب بازوبند پهلوانی سال ۱۴۰۱ در سه رشته آواز ، ادبیات و ضرب و با قضاوت یک تیم داوری و یک تیم فنی برگزار شد.

تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات متشکل از ۱ سرپرست و ۳ مرشد بود که در محمد هاشمیون، مرشد جوان دهاقانی به عنوان سرپرست و مرشد تیم استان اصفهان موفق به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

لازم به توضیح است سالن باستانی موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی دارای یک گود ۸ ضلعی به ارتفاع ۷۲ سانت می‌باشد که معماری آن برگرفته از معماری اسلامی و مدرن می‌باشد و به همین منظور جزء بهترین سالن‌های باستانی کشور و حتی جهان اسلام به‌حساب می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *