تصمیمات در خصوص شهرستان دهاقان را با توجه دقیق به مباحث آینده‌نگری، اتخاذ خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دهاقانیها، فرماندار دهاقان در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان بر همکاری مطلوب این دانشگاه و ادارات شهرستان برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم شهرستان تاکید کرد.
 مهندس علی جمشیدیان در این نشست خطاب به اعضای هیئت رئیسه واحد دهاقان گفت: همه باید تلاش کنیم که نسبت به مسائل جاری در شهر، استان و حتی کشور، دید مقطعی صرف، نداشته باشیم و با توجه به مباحث آینده‌نگری، تصمیمات خود را اخذ کنیم. با توجه به سابقه فعالیت دانشگاهی خود، سعی می‌کنیم که با همکاری دانشگاه آزاد شهر، هم به دانشگاه و هم به مردم فهیم شهرستان خدمت‌رسانی مطلوب داشته باشیم.
 جمشیدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت آموزش عالی بیان داشت: در گذشته بدون توجه به آینده جمعیت و اشتغال، دانشگاه های زیادی در کشور توسعه پیدا کردند که به همراه آموزش جوانان پرداختند، در حالی که از اشتغال و ازدواج دانش‌آموختگان و نیز آینده آنان غافل بودیم. در توسعه متوازن باید نقشه جامع علمی داشت تا بتوان برای تصمیم‌گیری ها با فراغ بال و با توجه به نقشه جامع تصمیم گرفت. 

جمشیدیان در پایان تصریح کرد: در انجام امور باید از منابع موجود، نهایت بهره‌برداری را داشت و با جایگزینی روش‌های جدید در امر تولید، بخشی از مشکلات را کم کرد. برای حل مشکلات موجود در شهرستان و مردم آماده‌ایم و در تمامی اقدامات، جانب مردم را نگاه خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *