فرماندار شهرستان دهاقان: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستحکم تر از همیشه ایستاده است

به گزارش پایگاه خبری دهاقانیها از دهاقان، علی جمشیدیان، فرماندار شهرستان دهاقان در مراسم گرامی‌داشت ۱۳ آبان در این شهرستان ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری(ع) اظهار داشت: روز ۱۳ آبان روز شکست هیمنه پوشالی آمریکای جنایت‌کار است.

وی با اشاره به اولین مناسبت ۱۳ آبان بیان کرد: تبعید حضرت امام خمینی(ره) در پی سخنرانی ایشان علیه قانون ننگین و خفت‌بار کاپیتولاسیون در سال ۴۳ انجام شد، این قانون بر این پایه بود که ۶٠ هزار آمریکایی که در آن زمان در کشور بودند هر جنایتی انجام می‌دادند هیچ کسی حق برخورد با آن‌ها را نداشت. مناسبت دوم این روز به خاک و خون کشیدن دانشجویان و دانش‌آموزان انقلابی در سال ۵۷ بود که در سالروز تبعید امام راحل تعداد زیادی از این افراد را به شهادت رساندند.

فرماندار شهرستان دهاقان افزود: در سال ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا توسط انقلابیون تسخیر شد و اسناد دشمنی آن‌ها کشف و ضبط شد، انقلاب اسلامی ایران اولین انقلاب ما بود که با انجام آن رژیم پهلوی که دست نشانده آمریکا بود، حذف شد و در ۱۳ آبان که به عنوان انقلاب دوم نامیده شده، خود آمریکا از کشورمان اخراج گردید.

جمشیدیان با تأکید بر این‌که وقایع اخیر نباید مردم را نگران کند، تصریح کرد: خداوند صحرای طبس و امام زمان (عج) پشتیبان این نظام مقدس و مردم هستند. پیشکسوتان نیز باید شرایط و وقایع نظام گذشته را برای جوانان و نوجوانان امروزی تببین کنند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قابل قیاس با آن زمان نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون الگو و سر مشق بسیاری از جوامع است که مسیر حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار داده‌اند.

جمشیدیان با اشاره به جنایات دشمن در فضای مجازی و تحمیل مطالب دروغ به مردم گفت: دولت گذشته علی‌رغم دستور رهبری برای کنترل و نظارت بر فضای مجازی و بعضی از پلتفرم‌های مسموم، توجهی به این مسأله نکرد و این موضوع را به تمسخر گرفت، مردم باید هوشیار باشند و توجهی به مطالب دروغ تولید شده توسط دشمن نکنند.

فرماندار شهرستان دهاقان در پایان با بیان این‌که دشمن برای هر جنایتی قیمت‌گذاری می‌کند گفت: در حوادث اخیر مشاهده کردیم که برای هر اقدامی که توسط مزدوران دشمن انجام می‌شد هزینه‌هایی توسط برنامه‌ریزان فتنه پرداخت می‌شده است اما همگان بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستحکم تر از همیشه ایستاده است و روز به روز در حال قدرت‌مندتر شدن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *