فداکاری ماموران انتظامی در عطاآباد، ناجی جان و مال اهالی

آتش

شب گذشته، 22 اسفندماه 1402، سهل انگاری و آتش زدن یک لاستیک در کنار بوته های خشک در حوالی محله عطاآباد، شعله های سرکشی را به آسمان فرستاد و زنگ خطر آتش سوزی گسترده را به صدا درآورد.

وزش باد نیز احتمال گسترش آتش به سایر نقاط منطقه و منازل مسکونی را قوت می‌بخشید و جان و مال اهالی را به خطر انداخته بود.

اما در این میان، ماموران یگان گشت زنی نیروی انتظامی که در حال گشت زنی در منطقه بودند، با مشاهده دود و شعله‌های آتش، بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند.

ماموران انتظامی با شجاعت و از خودگذشتگی، و با به کارگیری تجهیزات خود، شعله‌های آتش را مهار و از بروز یک فاجعه بزرگ جلوگیری کردند.

سرهنگ قاسمپور، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دهاقانیها با بیان جزئیات این حادثه، اظهار داشت: رشادت و جانفشانی ماموران انتظامی در این عملیات، جان و مال اهالی محله عطاآباد را نجات داد و از بروز یک فاجعه بزرگ جلوگیری کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم و برای حفظ جان و مال آنها تلاش خواهد کرد و در مواقع بحران، با تمام توان برای یاری رساندن به مردم حاضر خواهد بود.

این اقدام فداکارانه ماموران انتظامی، بار دیگر ثابت کرد که حافظان امنیت در ایران اسلامی، در کنار وظایف ذاتی خود، برای حفظ جان مردم و یاری رساندن به آنها در مواقع بحران، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *