جشن هلال، نشانه امید در شهرستان دهاقان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری دهاقانیها به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهاقان روز یک شنبه ۱۴۰۲/۲/۲۴ جشن هلال، نشان امید به میزبانی فرمانداری شهرستان دهاقان در تالار دانشگاه آزاد دهاقان برگزار شد.

علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان در آیین جشن هلال،نشان امید در جمع امدادگران و خانواده های محترم هلال احمر گفت : ما برای اولین بار در شهرستان دهاقان میزبان ۱۵۰ خانواده هلال احمر امدادگران و داوطبین عزیز هستیم .

وی با اشاره به اهمیت این قشر زحمتکش و با اخلاص تاکید کرد: جمعیت هلال احمر جمعیتی است جهانی، که به نام صلیب سرخ هم گفته می شود. وقتی جمعیت هلال احمر در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران با آموزه های دینی تجلی پیدا می کند و ترکیب می شود دیگر حد و مرزی برای کمک به همنوعان نمی شناسد.

در ادامه علی جمشیدیان به حضور ارزشمند خانواده هلال احمر گفت :
در حوزه های فرهنگی ،عقیدتی روانشناختی و مقابله با حوادث هرجایی که نظام جمهوری اسلامی نیاز دارد؛ این عزیزان به کمک همنوعان می آیند که این باعث خیر و برکت است و قطعا این از اتفاقات خوب است که کشور و نظام ما را از این بابت هم بیمه کرده است.

در این مراسم کاور هلال احمر به نشانه عضویت علی جمشیدیان فرماندار شهرستان به کانون هلال احمر بر تن پوشانده شد .

در پایان این مراسم ، از پیشکسوتان و داوطبین جدیدالورود به خانواده جمعیت هلال احمر توسط مدیرعامل هلال احمر استان و فرماندار و مقامات همراه با اهدای لوح تقدیر و نشان یادبود تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *