تقدیر از پژوهشگران برتر واحد دهاقان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دهاقانیها، پیمان داوری، سرپرست واحد دهاقان در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه گفت: پژوهش یک روند پیگیر، هوشیارانه و سامان‌مند برای کشف، تغییر و بازنگری پدیده‌ها، رخدادها، رفتارها و فرضیه‌ها و مجموعه‌ای از کوشش‌های منظم و برنامه‌ریزی شده با هدف گسترش دانش، حل مشکلات و نوآوری می‌باشد.

او با تاکید بر پژوهش به عنوان عامل توسعه پایدار در جهان، افزود: پژوهش، عامل اصلی پیشرفت و توسعه پایدار است. قدرت، استقلال و امنیت هر کشور بر پژوهش استوار است، زیرا پژوهش شرط لازم تولید علم است و نهاد اصلی پژوهش و تولید علم بدون تردید دانشگاه می‌باشد. هدف از پژوهش و پژوهشگری حل مسئله و ایجاد ارزش می‌باشد، نه تولید مقاله، مقاله یک محصول جانبی از پژوهش است.

داوری در ادامه با اشاره به نیاز به تغییر در فرهنگ پژوهش و پژوهش‌گری اظهار داشت: در جامعه دانشگاهیان، هر کسی باید اندکی در خود درنگ کند و با این درنگ، دیدگاه و مسیر حرکت خود را در مقوله پژوهش اصلاح کند و در چهارچوب صحیح قرار دهد، خوشبختانه با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، فرآیند جدیدی در حوزه پژوهش و فن‌آوری در حال شکل‌گیری است که می‌تواند انرژی، وقت و زمان ارزشمند استادان، دانشجویان و پژوهشگران را بر مدار صحیح‌تری قرار دهد که به فضل الهی حاصل آن، پیشرفت و تعالی ایران اسلامی خواهد بود.

در پایان این مراسم از محمدرضا دلوی، به عنوان پژوهش‌گر برتر واحد، از علیرضا شیروانی، رئیس مرکز تحقیقات مدیریت استراتژیک واحد به جهت ارتقا سطح مرکز از سطح ۲ به سطح ۱، از حسن عسلی، دانشجوی مقطع دکترا در بخش رساله برتر استان، از دانشجوی برتر پژوهشی، میثم غلامی و سمیه سازگاری با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *