تاکنون نزدیک به 1000 کلاس حضوری در واحد دهاقان تشکیل شده است

به گزارش پایگاه خبری دهاقانیها، سیدحسن حجازی درباره چگونگی و کیفیت تشکیل کلاس‌های حضوری در سال جدید به خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در دهاقان گفت: با شیوع ویروس بیماری کرونا در کشور عزیزمان، واحد دهاقان یکی از واحدهای استان و کشور بود که با اتکا به زیرساخت‌های خود در هفته اول، آموزش مجازی و کلاس‌های برخط خود را شروع کرد. در سال جدید نیز با توجه به وضعیت نسبتا مطلوب شهر و استان از نظر شیوع بیماری، یکی از واحدهای پیشرو در زمینه تشکیل کلاس‌های حضوری بود.
وی ادامه داد: با تمهیدات انجام شده و نیز برنامه‌ریزی مطلوب، در چهاردهم فروردین، آموزش حضوری با کیفیت مورد تایید، در تمامی مقاطع شامل کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شد که مورد استقبال دانشجویان و خانواده‌های آنان قرار گرفت. تاکنون قریب به 1000 کلاس تئوری و عملی در واحد برگزار شده است که به لطف خداوند این برنامه تا پایان ترم جاری ادامه خواهد یافت.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در سراهای دانشجویی برای میزبانی از دانشجویان بیان کرد: بلافاصله پس از اعلام حضوری شدن دانشگاه‌ها، کار نظافت، تجهیز، بررسی سیستم‌های گرمایش، سرمایش، لوله کشی، برق، گاز، روشنایی، کنترل و بازبینی ایرادات احتمالی خوابگاه‌ها صورت گرفت. مواد مورد نیاز برای رعایت مسائل بهداشت فردی و محیطی، ضد عفونی‌کردن و نیز مقابله با بیماری کرونا در تمامی قسمت‌های خوابگاه تعبیه و استفاده از آن، مورد تاکید قرار گرفت.
رئیس واحد دهاقان در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال دانشجویان روزه‌دار مقیم خوابگاه، سحری و افطاری این عزیزان از یکی از بهترین رستوران‌های سطح شهر تهیه و توزیع می‌گردد. با پایان ماه مبارک رمضان، سلف سرویس دانشگاه به منظور ارائه خدمات به دانشجویان واحد، با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، بازگشایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *