برگزاری گرامیداشت مقام معلم در واحد دهاقان

دهاقان، اصفهان – به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم و استاد، آیین بزرگداشتی با حضور اعضای هیئت علمی و استادان مدعو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد.

در این مراسم، دکتر امیرحسین افضلی، مدرس دانشگاه و مشاور خانواده، سخنرانی کرد و با اشاره به جایگاه والای معلمان در جامعه گفت:

“معلمان، چراغ‌های راه دانش و روشنایی‌بخش مسیر تعالی انسان هستند. رسالت خطیر آنها در تربیت نسل‌های آینده، نقشی بی‌بدیل در ساختن جامعه‌ای فرهیخته و توسعه‌یافته ایفا می‌کند.”

وی در ادامه به نقش انگیزه، آرامش و شکرگزاری در زندگی انسان‌ها اشاره کرد و افزود:

“موفقیت در گرو داشتن انگیزه قوی، حفظ آرامش درونی و قدردانی از داشته‌ها است. معلمان می‌توانند با آموزش این مفاهیم به دانش‌آموزان و دانشجویان، آنها را برای عبور از چالش‌های زندگی و رسیدن به اهدافشان آماده سازند.”

در این مراسم همچنین از دو استاد برجسته دانشگاه، خانم دکتر اعظم محمودی، عضو هیئت علمی گروه پرستاری و مدیر پژوهش و فناوری واحد، به عنوان استاد منتخب سال 1402 و آقای دکتر امین پورصفر، عضو هیئت علمی و مدیر گروه آموزشی فنی و مهندسی دانشگاه، به عنوان ‌استاد ‌‌ساعی، فعال و مسئولیت‌پذیر سال 1402 با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با استقبال گرم اعضای هیئت علمی و استادان مدعو همراه بود و فضایی معنوی و پرنشاط را در دانشگاه دهاقان ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *