جستجو

طی حکمی، مدیر مسئول مجله مهندسی مدیریت نوین واحد دهاقان منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری دهاقانیها از دهاقان، پیمان داوری، سرپرست این واحد دانشگاهی طی حکمی سیدمحمدرضا داودی را به سمت مدیر مسئول مجله مهندسی مدیریت نوین منصوب کرد.

در این حکم آمده است:
جناب آقای دکتر سیدمحمدرضا داودی
سلام عليكم
با عنايت به مراتب تعهد، توانمندي و سوابق ارزشمند پژوهشي، بر اساس این حکم، جنابعالي به مدت دو سال به عنوان مدير مسئول مجله مهندسي مديريت نوين منصوب مي شويد.
نظر به جايگاه ارجمند و تأثيرگذار نشريات علمي در تحقق اهداف بلند مجموعه دانشگاه، اميد است با بهره‌گيري از متخصصان و صاحبان قلم و انديشه در حوزه مهندسي مديريت، در جهت رشد ظرفيت‌هاي موجود، گام‌هاي مؤثري در عرصه پژوهش برداشته شود.

دکتر پیمان داوری
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان

شایان ذکر است داوودی دارای مدرک دکترای تخصصی مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات از دانشگاه تهران است که سابقه برگزاری و تدریس کارگاه‌های مختلف آموزشی، ۳۶ سخنرانی و ارائه مقاله در مجامع علمی داخل و خارج از کشور، انتشار ۷ جلد کتاب، ۱۴۰ عنوان مقاله در مجلات WOS و نیز مجلات معتبر علمی پژوهشی وزارت علوم، ۴ طرح پژوهشی خاتمه یافته، ۷ طرح پژوهشی برون دانشگاهی، ۱۳ عنوان سمت اجرایی، عضویت در 3 مجمع و انجمن علمی، استاد منتخب آموزشی واحد، استاد منتخب پژوهشی، فعال پژوهشی، پژوهشگر برتر واحد طی 2 سال، پژوهشگر برتر استان اصفهان در رشته علوم انسانی طی سال‌های 1400 و 1401، ۸ عنوان سابقه کار فرهنگی و مقالات فرهنگی و … را در کارنامه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *