جستجو

دهاقانیها در پنج ماهه اول سال ١۴٠١ بالغ بر ۲۸۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند

رییس کمیته امداد شهرستان دهاقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دهاقانیها گفت: در پنج ماهه اول سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۸۰ میلیون تومان وجوه صدقات توسط مردم نیکوکار و خیراندیش به صندوق های امداد واریز شده است.

عبدالرزاق میرزایی افزود: ۱۸۰۰ خانواده تحت حمایت امداد امام خمینی ره شهرستان دهاقان می باشد که سرانه کمک به هر خانواده از سرفصل صدقات در هر ماه بالغ بر ۳۱هزار تومان و در پنج ماهه اول سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۵۵ هزار تومان بوده است.

میرزایی بیان داشت: کمیته امداد از لحاظ شرعی و قانونی حق ندارد وجوه صدقات را به شهرستان های همجوار و یا به استان های دیگر و یا خارج از کشور انتقال دهد و تنها نهاد حمایتی است که در آن ١٠٠ درصد وجوه جمع آوری شده صدقات در سرفصل های درمان، ازدواج، تحصیل و مسکن هزینه می گردد.

وی اظهار داشت: ریالی از وجوه صندوق های صدقات صرف هزینه های جاری امداد از قبیل قبوض آب، برق، گاز، تلفن و حقوق و مزایا نمی شود و کلیه این موارد از ردیف بودجه اختصاص یافته دولتی هزینه می گردد.

رییس کمیته امداد دهاقان گفت: در حال حاضر بالغ بر ۵۰۰۰ هزار صندوق صدقات خانگی، اماکن و معابر در شهرستان دهاقان وجود دارد که توسط همکاران خدوم این نهاد جمع آوری می شود.

با هدف تسریع درامر پرداخت صدقه از سوی مردم نیکوکار  بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در شهرستان  انجام شده است.

همچنین مشترکین صدقات می توانند با استفاده از اپلیکیشن بارکد خوان(QR) به‌آسانی صدقه خود را پرداخت کنند و برای سهولت در پرداخت و استفاده از روشهای نوین برای تمامی این مشترکان کد تهیه و به منازل و یا فروشگاه ها ارسال شده است.

در این روش هر مشترک صندوق صدقات می تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام نمایند.

در پایان وی ابراز داشت: با کمال امتنان آماده پاسخگویی به سوالات شما مردم شریف شهرستان دهاقان هستیم.

آنی پرداخت صدقات             # ۰۳۱۳ * ۸۸۷۷ *

شماره تلفن:۰۳۱۵۳۳۳۷۹۹۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *